Доставка, оплата та повернення

Способи доставки

Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, отримані після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

1. Замовте товар і вкажіть спосіб доставки

2. Ви отримаєте TTH

3. Зачекайте, доки ваше замовлення прибуде

4. Заберіть своє замовлення

 

Доставка "Нова пошта"

Віділення нової пошти

до 5 кг

від 50 грн

до 10 кг

від 80 грн

більше 10 кг

від 100 грн

Доставка кур'єром

Кур’єром Нової пошти по всій Україні

від 85 грн

При отриманні посилки у відділенні компанії або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету-магазину та компанії перевізнику.


При замовленні від 25 000 грн діє безкоштовна вартість доставки.

Способи оплати

  • Оплата картою Visa, Mastercard – WayForPay
  • Післяплата “Нова Пошта”
  • Банківський переказ за реквізитами
    • Код валюти: UAH
      IBAN: UA713348510000000026003222049
      Назва компанії: ФОП Гавриляк Олександр Юрійович
      Назва банку: АТ "ПУМБ"
      Код ЄДРПОУ: 3753308238

Ваше замовлення буде оброблено, одразу як оплата за замовлення надійде на наш розрахунковий рахунок. Будь ласка, вкажіть Ваше ПІБ у призначенні платежу для більш швидкої обробки замовлення.

Обмін та повернення

Умови обміну та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Терміни повернення та обміну

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
  • Умови повернення і обміну товарів належної якості
  • Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну.

Що таке товари належної якості?

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти". Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилання повернення товару?

У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем, ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН).

Коли повернуть гроші?

Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Бажаєте обміняти товар? Що робити?

Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти". Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилання обміну товару?

При обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

Бажаєте обміняти товар? Що робити?

Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти". Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Коли відправлять товар на обмін?

Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 5 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

Що робити якщо при отриманні ви знайшли пошкодження чи брак товару?

Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за повернення / обмін бракованого товару?

У разі браку товару вартість доставки обидві сторони оплачує наш магазин.

Потрібна допомога?

  • +380 (97) 071 60 14
  • Email: dreem.1ua@gmail.com

Поділитись